Dobrý den,

k 31.5.2018 byl ukončen velkoobchodní prodej firmy Z-E.M.O.S. trading a.s.

Níže naleznete stručné informace, jak postupovat v případě závady nebo reklamace na zakoupeném spotřebiči.

V případě závady na spotřebiči zn. Whirlpool, Bosch, Siemens, Mora…. Prosím kontaktujte zákaznickou linku, která je uvedena na záručním listě nebo na návodu daného spotřebiče.

Jestliže, je výrobek v záruce a máte vyjádření ze servisu o jeho neopravitelnosti, zašlete prosím vyjádření servisu společně s dokladem o koupi na adresu:  Info@z-emos.cz  . Nezapomeňte prosím přiložit telefonní kontakt na Vás, popř. bankovní spojení kam zašleme vrácené peníze. Do předmětu emailu uveďte „reklamace“.

Máte závadu na spotřebiči zn. Monetti?  Kontaktovat nás můžete prostřednictvím servisu  (uvedeny na našich stránkách), nebo v případě, že si s opravou poradíte sami, tak nám napište na info@z-emos.cz  . Potřebujeme znát model výrobku, stručný popis závady a číslo dokladu, kterým byl spotřebič nakoupen. Na stránkách máme uvedeny servisní střediska i technické nákresy. V případě vyznačení potřebného dílu se vše urychlí.

Prosíme o trpělivost, emaily budou vyřizovány v určitých časových intervalech.